577 482 300
swiatdziecka.bronowice@op.pl
Search
Strona główna
Nasze przedszkole
Nasza kadra
Grupy
Opłata za przedszkole
Dzień przedszkolaka
Ramowy rozkład dnia
Plan zajęć dodatkowych
Dla rodziców
Rekrutacja
Jadłospis
Dokumenty
Galeria
Kontakt
Strona główna
Nasze przedszkole
Nasza kadra
Grupy
Opłata za przedszkole
Dzień przedszkolaka
Ramowy rozkład dnia
Plan zajęć dodatkowych
Dla rodziców
Rekrutacja
Jadłospis
Dokumenty
Galeria
Kontakt
Ramowy rozkład dnia
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
7. 00 – 8.30
Schodzenie się dzieci
:
– zabawy twórcze / dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne/,
– praca indywidualna, wspierająca rozwój dziecka,
– ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe / przy muzyce, ze śpiewem/.
8.30 – 9.00
Przygotowanie do śniadania:
– czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.
9.00 – 9.30
Śniadanie
:
– kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego
spożywania posiłku.
9.30 – 10.00
Zintegrowana działalność edukacyjna w określonych obszarach,
zgodnych z realizowaną podstawą programową:
– edukacja zdrowotna, przyrodnicza, ekologiczna,
– edukacja językowa, matematyczna, artystyczna,
– edukacja społeczna, wprowadzanie w świat wartości.
10.00 – 11.45
Aktywność jednolita i zróżnicowana inspirowana przez nauczyciela / w sali lub ogrodzie /:
– zabawy i gry sportowe /ćwiczenia kształtujące postawę /,
– spacery i wycieczki /obserwacje przyrodnicze, prace w ogrodzie/,
11.45 – 12.00
Przygotowanie do obiadu:
– doskonalenie czynności samoobsługowych w szatni i łazience.
12.00 – 12.30
Obiad:
– ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami,
– wyrabianie nawyku zdrowego odżywiania się.
12.30 – 14.00
Odpoczynek poobiedni
:
Dzieci młodsze:
– leżakowanie- słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej,
Dzieci starsze:
– zajęcia i zabawy wyciszające, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie
bajek,
– kontynuacja zajęć edukacyjnych, inicjowanych przez nauczyciela,
zabawy integracyjne, tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne
Chełmońskiego 134/23
Chełmońskiego 148/22
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
7. 00 – 8.30 Schodzenie się dzieci:
– zabawy twórcze / dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne/,
– praca indywidualna, wspierająca rozwój dziecka,
– ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe / przy muzyce, ze śpiewem/.
8.30 – 9.00 Przygotowanie do śniadania:
– czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe.
9.00 – 9.30 Śniadanie :
– kształcenie nawyku estetycznego, kulturalnego i samodzielnego
spożywania posiłku.
9.30 – 10.00 Zintegrowana działalność edukacyjna w określonych obszarach,
zgodnych z realizowaną podstawą programową:
– edukacja zdrowotna, przyrodnicza, ekologiczna,
– edukacja językowa, matematyczna, artystyczna,
– edukacja społeczna, wprowadzanie w świat wartości.
10.00 – 11.45 Aktywność jednolita i zróżnicowana inspirowana przez nauczyciela / w sali lub ogrodzie /:
– zabawy i gry sportowe /ćwiczenia kształtujące postawę /,
– spacery i wycieczki /obserwacje przyrodnicze, prace w ogrodzie/,
11.45 – 12.00 Przygotowanie do obiadu:
– doskonalenie czynności samoobsługowych w szatni i łazience.
12.00 – 12.30 Obiad:
– ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami,
– wyrabianie nawyku zdrowego odżywiania się.
12.30 – 14.00 Odpoczynek poobiedni:
Dzieci młodsze:
– leżakowanie- słuchanie bajek i muzyki relaksacyjnej,
Dzieci starsze:
– zajęcia i zabawy wyciszające, ćwiczenia relaksacyjne, słuchanie bajek,
– kontynuacja zajęć edukacyjnych, inicjowanych przez nauczyciela,
zabawy integracyjne, tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne